پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 118755
روابط عمومي در بسيج کاري بسياربسيار بسيار سخت و طاقت فرساست
تاریخ انتشار : 1393/06/12 11:13:58
نمایش : 1128
رئيس سازمان بسيج مستضعفين گفت: امروز آرمان بزرگ ما تحقق تمدن اسلامي است و بزرگترين مانع پيش رو، استکبار آمريکا وصهيونيست ها هستند بنابراين حرکت براي از بين بردن اين مانع جدي ترين جرياني است که بايد شکل بگيرد و دنبال شود.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، سرتيپ بسيجي محمد رضا نقدي،صبح امروز در همايش مسئولان روابط عمومي بسيج و سپاه که در سالن شهيد فهميده مجتمع فرهنگي پنج آذر سازمان بسيج در حال برگزاري است با تبريک پيروزي مقاومت در جنگ غزه خاطرنشان کرد: پيروزي مردم غزه نمادي از مظلوميت و اقتدار است که با دستان خالي مجهزترين قدرت شيطاني را به زانو در آوردند.

وي افزود: شايد نسل هاي گذشته داستان هايي از خيبر و بدر شنيده باشند اما نسل حاضر در اين سال ها شاهد پيروزي انقلاب اسلامي و جانفشاني رزمندگان در دفاع مقدس، پيروزي مردم افغانستان بر ارتش سرخ شوروي، پيروزي هاي حزب الله لبنان و مردم مظلوم فلسطين بر رژيم صهيونيستي بوده است.

سردار نقدي تصريح کرد: براي هفتمين بار به آن هايي که دم از مذاکره و سازش مي زدند ثابت شد که تنها را پيروزي بر مستکبرين و صهيونيست ها مقاومت است.

رييس سازمان بسيج مستضعفين در ادامه با اشاره به بيانات گهربار امام راحل (ره) و مقام معظم رهبري در توصيف بسيج و بسيجيان خاطرنشان کرد: بايد در محضر بسيج زانوزد چراکه اين جا مقام اخلاص است.

وي با بيان اينکه بسياري از اقداماتي که بسيج انجام مي دهد قابل بيان نيست و همين کار را براي روابط عمومي بسيج سخت و دشوار کرده است، ادامه داد: گستردگي و تنوع اقدامات و فعاليت هاي بسيجيان بسيار زياد است که اگر بخواهيم فهرست وار آن ها را بشماريم تمام وقت جلسه را خواهد گرفت اما از خدمات بسيج جامعه پزشکي در نقاط مرزي به مردم گرفته تا سازندگي جوانان در روستاهاي محروم، از اقدامات فرهنگي و بسيج علمي گرفته تا ايجاد اشتغال و کمک به اقتصاد مقاومتي و توليد ملي امروز به همت بسيجيان در حال انجام است.

سردار نقدي تاکيد کرد: بسيجيان برخلاف کساني که براي انعکاس فعاليت شان به دنبال دوربين مي گردند، از دوربين ها فراري اند و بنا به فرموده امام (ره) نام و نشان را در گمنامي و بي نشاني يافته اند.

وي ادامه داد: در اردوهاي بسيج سازندگي شرط مي گذارند که دوربيني در کار نباشد و مي گويند کار ما را رسانه اي نکنيد که اين موضوع کار روابط عمومي بسيج را بسيار بسيار و بسيار سخت و طاقت فرسا مي کند لذا براي اجراي خوب اين ماموريت بايد به خدا توکل کرد چراکه براي فعاليت در روابط عمومي بسيج بايد بسيجي و از جنس بسيج بود.

رييس سازمان بسيج مستضعفين با بيان اينکه بهترين و بزرگترين الگو براي روابط عمومي بسيج شهيد آويني و شهيد رهبر هستند خاطرنشان کرد: خيلي ها براي تهيه فيلم به جبهه آمدند اما نتوانستند و آويني چون خودش رزمنده و سنگرنشين بود با رزمنده ها زندگي کرد ، مانوس شد، صبر کرد و انتظار کسيد تا توانست آن صحنه هاي استثنايي را شکار کند.

وي ادامه داد: اگر امروز هم کسي مي خواهد الگوهاي الهام بخشي را بگيرد و به جهان معرفي کند بايد از اين جنس باشد و روابط عمومي پرتشريفات و با پرستيژ به درد کار بسيج نمي خورد بلکه بايد خاکي، متواضع، ايثارگر و کم هزينه در وسط ميدان حاضر بود.

سردار نقدي در ادامه تاکيد کرد:حل بسياري از مشکلات و نابساماني هاي جامعه در گرو حرکت کل جامعه به سمت آرمان ها با روحيه اي نشاط آفرين و پراميد است.

وي تصريح کرد: امروز آرمان بزرگ ما تحقق تمدن اسلامي است و بزرگترين مانع پيش رو، استکبار آمريکا وصهيونيست ها هستند بنابراين حرکت براي از بين بردن اين مانع جدي ترين جرياني است که بايد شکل بگيرد و دنبال شود.

رييس سازمان بسيج مستضعفين تصريح کرد: مسئله فلسطين و آزادي بيت المقدس بايد همانطور که امام خامنه اي فرمودند مسئله اول و اصلي جهان اسلام و بالطبع مسئله اصلي روابط عمومي بسيج باشد.

سردار نقدي با بيان اينکه جنگ غزه و کشته شدن حدود ۵۰۰ کودک بي گناه همچون حادثه ۱۷ شهريور که پليد بودن رژيم شاه را براي غفلت زدگان اثبات کرد، سفاک بودن رژيم صهيونيستي را براي بسياري از مردم جهان به اثبات رساند و ۱۷ شهريور انقلاب جهاني اسلام بود.

وي در پايان تصريح کرد: همه راهپيمايي هايي که امروز در پاکستان و يمن به سوي اسلام آباد و صنعا صورت مي گيرد بايد تغيير مسير داده و يکپارچه و متحد به سمت قدس شريف برگردد چراکه ريشه همه مشکلات منطقه و توطئه هاي تفرقه افکنانه رژيم غاصب صهيونيستي است که با نابودي آن کشورهاي جهان اسلام مي توانند براي حل مشکلات شان بايکديگر گفتگو کنند.
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html